Dalsi multicopter

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 29 17:59:35 CET 2012

 29.1.2012, 17:36:45

Jak je to udelane nevime, klidne muze byt, ze kazdy motor ma
samostatny obvod, baterkou pocinaje. Pak by nejvetsim pruserem
mohla byt chyba v ridicim softu.
I v pripade totalniho vypadku napajeni, by se ty vrtule par sekund
tocily setrvacnosti, coz na relativne ne prilis tvrde dosednuti z par
metru staci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz