Dalsi multicopter

Neděle Leden 29 17:25:47 CET 2012

No ja si zas myslim, ze tech motoru tam ma tak akorat aby se to udrzelo
ve vzduchu... Na to bych vlezl jen kdyby to melo dva nezavisle systemy
od baterky az k motorum a ve vzduchu to udrzel jeden z nich aspon do
pristani... Ono spadnout i z tech par metru nebude zadna sranda (zvlast
skrz ty vrtule...)