MX- 5xx stavime indukcni pajecku

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Leden 29 15:31:29 CET 2012

hroty sa kupuju cele, k tomu je rucka ktora ma v sebe konektor a ta sa
tiez kupuje cela. Horuci je viacmenej len ten pajkovaci koniec a
najblizsia cast celeho hrotu. Ta cast, ktora je uz v rucke nie je horuca
a vnutorny konektor ktorym sa pripaja do rucky je studeny.
Na kabli do krabice je obycajny f konektor.
b.