OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Leden 29 14:57:51 CET 2012


U těch 2.5 se to obecně týkalo A4 B6/B7 a A6 C5. Ty starší 2.5 byly mnohem
spolehlivější a jak jsem psal u těch nových V6 jsou zase jiný
vykutálenosti...

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
> Behalf Of Tomas Chvatal
> 
> Nedavno jsem tuhle V6ku videl u motorare rozdelanou (protocila se
> klikova
> loziska)
> a rikal ze to je "lahudka" po vice strankach.
> Blok motoru je velky jak jine ctyrvalce (mala vaha je dnes pry "plus"
> :-).
> Mladsi verze ma steny valce v hliniku jen pokovene, zadne vlozky, takze
> neexistuje vybrus a pri vetsi zatezi, nebo delsi vymene oleje, se ten
> valec skrabne a je vystarano.
> (ale ted nevim jestli mluvil uz o 3.0, nebo i o 2.5 !) Kazdpodane
> citlivost na olej a jeho vymeny urcite zminoval uz u 2.5.
> Opravdu bych v nem olej po 30tis. nemenil. On ten palubak nevi vse. :-)
> Ale musi se rozlisovat roky, nejde rict jen Audi V6. Zjistete si kdy to
> tak "vylepsili"
> a zacnete menit olej casteji.
> Ceny potvrzuju - rikal podobna numera. Nez se zjistilo proc to auto
> vibruje v tahu, tak v tom byl majitel za 80 tis. (jen podvozkove veci),
> ale to se jeste nepodeziral motor.
> Pak se ukazalo ze to zpusobuji ty protocene klikove saly a majiteli se
> ted budou protacet znova oci. :-)



Další informace o konferenci Hw-list