OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Neděle Leden 29 14:31:17 CET 2012

Nedavno jsem tuhle V6ku videl u motorare rozdelanou (protocila se klikova
loziska)
a rikal ze to je "lahudka" po vice strankach.
Blok motoru je velky jak jine ctyrvalce (mala vaha je dnes pry "plus" :-).
Mladsi verze ma steny valce v hliniku jen pokovene, zadne vlozky, takze
neexistuje vybrus
a pri vetsi zatezi, nebo delsi vymene oleje, se ten valec skrabne a je
vystarano.
(ale ted nevim jestli mluvil uz o 3.0, nebo i o 2.5 !)
Kazdpodane citlivost na olej a jeho vymeny urcite zminoval uz u 2.5.
Opravdu bych v nem olej po 30tis. nemenil. On ten palubak nevi vse. :-)
Ale musi se rozlisovat roky, nejde rict jen Audi V6. Zjistete si kdy to tak
"vylepsili"
a zacnete menit olej casteji.
Ceny potvrzuju - rikal podobna numera. Nez se zjistilo proc to auto vibruje
v tahu,
tak v tom byl majitel za 80 tis. (jen podvozkove veci), ale to se jeste
nepodeziral motor.
Pak se ukazalo ze to zpusobuji ty protocene klikove saly a majiteli se ted
budou protacet
znova oci. :-)

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal