OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Leden 29 13:54:25 CET 2012

Já ten motor naštěstí nemám, takže vlastní zkušenost ne. Ale znám dva lidi,
kteří se do těch aut pěkně vysypali právě kvůli tomu, co je ten motor za
průser. Ten motor je extrémně háklivej na zacházení a jeden z hřebíků do
rakve je právě longlife interval.
On ani nový třílitr není žádná výhra, odchází vstřiky a občas je problém s
nějakou napínací kladkou, takže se musí vytáhnout celý motor, aby se mohl
vyměnit rozvodový řetěz a věci okolo, to je taky zábava tak za padesát.