OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Raven raven na wo.cz
Neděle Leden 29 13:34:38 CET 2012

Tak to budu muset hned povedit spolustolovnikum, jiste budou mit nekteri
erekci...
:-)

S pozdravem Raven

P.S. Ale jinak nevim co jste chtel rict. Nekdo ma ve fobiji 70Nm
(nezmereno na valcove brzde) a nekdo vic. A....?