OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Leden 29 13:01:56 CET 2012

Nejak ty dnesni diesely moc nechapu :-O. Mival jsem Mercedes 124 250D
a spotrebu to melo stejnou jako vsechny ty dnesni turbo zazraky z
televiznich reklam. Nikdy potom uz se mi nepodarilo mit auto, se
kterym bych bezne ujel 1200 km na jednu nadrz.

Ales Prochaska