OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

AZe aze na seznam.cz
Neděle Leden 29 12:08:08 CET 2012

Hm, při volnoběhu a vypnutém větrání nevím, zda motor běží (Golf6 1,4TSI),
zpočátku jsem měl tendenci na křižovatkách chytat na klíček a zkoušet znovu
startovat. Kdo nevěří, ať zkusí. Na dálnici jen aerodynamický hluk + hluk od
pneumatik, ani si člověk neuvědomí, že jede 150, motor točí jen 3000 ot/min.
Nedávno mne vezl známý v nové oktávce TDI 1,9, no to se nedá srovnat.
AZE

Táta má Octavii tour s 1.9 TDI 74kW (systém PD) a jet s ním v autě je
pro mě utrpení. Někde kolem 1000 otáček to má pro mě hrozně nepříjemný
vibrace a trahá mi to uši. To pak ten argument dieselofilů, že "benzín
strašně řve" jaksi ztrácí smysl, že ;)

P.K.