OT: CR podepsala ACTA

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Leden 29 10:23:30 CET 2012

Ne nadarmo se v jisté kontroverzní knize, v části staré skoro 2000 let,
vyskytuje výraz "nevěstky, celníci a jiní hříšníci"

PH

From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
Celnici byli v dobe pred Shengenem zvykli na vysoke uplatky za organizovani
pasovani kradenych aut ze zapadu na vychod - viz hororzni historky z
prechodu Bohumin. Celnici meli postavene obrovske vily kolem hranic a 6
vacove limuziny (zcela jiste koupene za tabulkovy plat)

Pak prisel Shengena a s nim krize - tesne po shengenu me staveli celnici na
Shellce za Olomouci - rozebrali mi auto do sroubku jako kdyz se za bolsevika
jelo z NSR a argumetovali tim ze na to maji pravo neb hledaji drogy a jsou
30 km od mezinarodniho letiste (travnate letiste v Olomouci ma meznarodni
certifikaci pro provoz malych letadel) .....

Jakakoliv legislativa , ktera teto skupine lidi (vyhybam se slovu svoloc) da
klacek na lidi je spatna. Navic nas stat me tendenci evropske smernice
"kreativne" prekladat a vykladat takze se mame na co testit.

+ nedobrovolna konzumace multimedialniho obsahu - jako bonus.