OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Neděle Leden 29 09:50:13 CET 2012

Tak pokud tam mate tunovy motor z traktoru tak to je skutecne  optimalni
rezim ;-)
Ale par setrilku so takhle jezdili a pak breceli nad vymenou setrvacniku
za 30 litru znam... (samozrejme vcetne spojky, kdyz uz je to rozdelany)
Aspon tech 1500 otacek pokud to nejedepo rovine nebo z kopce i u dyzlu
povazuju za spodni limit. To spis V6 benzin si necha libit i nizsi otacky.