OT: CR podepsala ACTA

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 29 09:11:49 CET 2012

Celníci by tak mohli prohlížet obsah externích disků, paměťových
karet, tabletů nebo mobilů, zda neobsahují nelegálně držené dílo
chráněné autorským zákonem. V aktuální verzi již bylo toto opatření
podle dostupných informací vynecháno.
Zdroj: http://technet.idnes.cz/ceska-republika-podepsala-dohodu-acta-kladivo-na-internetove-piraty-1gm-/sw_internet.aspx?c=A120126_143325_sw_internet_nyv