OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 29 08:59:35 CET 2012

nejekonomičtější je imho jízda buď na VI. a volnoběh (pokud máte
dostatečná krouťák), u mě je volnoběh 900ot. = přes 60 km/h (ale tak
dobré zpřevodování má málokteré auto :-)  anebo nějak pod maximem
krouťáku, který je u TDI obvykle okolo 1900 (když chci jet za 3-4 L
tak nastavím na tempomatu 1400 ot., ne že by se na nohu nedalo jet
ještě úsporněji, ale to dá práci ...)