OT: televizni spotreba (bylo: Re: satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.)

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 29 08:52:24 CET 2012

> Televize má navíc velkou výhodu, že vám programy servíruje až pod nos.
> A vybírá za vás, na co se budete koukat - neni nic blbějšího než plná
> police nasbíraných DVD a nakonec člověk stejně neví, co by si
> pustil... Navíc o některých pořadech by se člověk bez TV ani
> nedozvěděl.
>
> A myslím to VÁŽNĚ. Teď mi tady třeba běží retro music television,
> videoklipy samý starý pecky, neumim si představit, jak bych si je
> pustil sám a kde bych je vyhrabal. Snad že bych brouzdal na youtube,
> pokud tam všechny ty klipy jsou a pokud by mě osvítil duch svatý a
> [...]

je to tak, než si někde stahovat filmy, ukládat, kopírovat,
rozbalovat, spouštět (a že to je u HD dost opruz), tak si někdo pustí
HBO HD a nový filmy starý rok dva se mu naservírují rovnou (pokud umí
používat pvr) a bez práce (ušetří tím xxx času)...

tak co je lepší a efektivnější, jak .... někde stahovat (ano, na
uloz.to stanhe snadno vse i bfu) anebo jen sledovat?

pro trénování prstá a mozku (a zabití času) to druhé, ale pro pohodlí
to první :-) každého věc.