satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 29 08:39:30 CET 2012

Tak to jste slysel asi blbe, motivuji lidi k zaplaceni karty vymena, a
to opakovanym prodluzovanim akce prakticky donekonecna, nakonec na crw
zustane jen tarifni nabidka a tu podle me prenesou na jejich cslink
(tam budou free kanaly) a z cslinku stahnou hd kanaly...

Timto temer vyeliminuji nutnost distribuce novych karet na sve naklady
(i kdyz ta karta stoji asi 1 Eur nebo kolik, alespon tolik za ne
uctuji partnerum, ale za postovne uctuji 140 Kc)

Nicmene podle me smysl te vymeny je jen v tom, ze Crw byl zrusen
irdetem, jinak co je bezpecnejsi? Nic, i crw, i ice, i irdeto se da
krasne obejit a bude se dat obejit vzdy a omezeni ze strany Skylynku,
pokud zapnou omezeni, omezi jen platici zakazniky, tak to je :-D