satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

Sobota Leden 28 20:42:27 CET 2012

2012/1/28 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>:

> Jako clovek co jeste letos nemel pustenou televizi bych se zeptal - stoji v
> dobe internetu vubec kodovana - a placena- satelitni televize za tu prudu s
> kartami a tak ?

Mně to za to stojí, někdy chytnu fakt pěknej pořad, např. dokumentární
seriál big bigger bigest, viděl jsem díly o vývoji letadlových lodí
nebo ponorek. A to ve full HD. Nebo teď jsem viděl chytání velkých ryb
s Jakubem Vágnerem, opět ve full HD.

A nezapomeňte, že ne každej má doma vysokorychlostní internet a ne
každej si umí všechno stáhnout (nota bene ne všechno je na netu ke
stažení).

Televize má navíc velkou výhodu, že vám programy servíruje až pod nos.
A vybírá za vás, na co se budete koukat - neni nic blbějšího než plná
police nasbíraných DVD a nakonec člověk stejně neví, co by si
pustil... Navíc o některých pořadech by se člověk bez TV ani
nedozvěděl.

Nakonec - kdyby to za to nestálo, tak by Skylink a CS link už dávno
zkrachoval ;)

P.K.