RE: řezání Al vodním paprskem

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Leden 28 19:06:09 CET 2012

dobry vecer.
muzu doporucit www.awac.cz a uz tady zminovany www.chps.cz .
awac pouze rezou vodou a musis si tam privest material. zase jako prazak si tam ale muzes snadno zajet.
obe firmy vsechno obratem nacenej, chps je preci jenom firma "na vsechno" .
diry do Al 10mm bude asi lepsi vrtat.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: Saturday, January 28, 2012 12:48 PM
To: HW-news
Subject: řezání Al vodním paprskem

Zdravím při víkendu,
Můžete prosím doporučit firmu, která by mi nařezala pár kousků Al plechu tloušťky 10-15mm jedná se mi o rozměry do 50x500mm. Vzhledem k tomu, že tuto technologii neznám, respektive neznám její možnosti, lze případně požadovat i vyřezání otvorů pro šrouby? Celkem by mě zajímala i cena, alespoň řádově za 1bm řezu?

S pozdravem
Kosťa