OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 28 11:43:56 CET 2012

Dne 28.1.2012 1:09, Havran Jiří napsal(a):
> No, jednou jsem mel tu cest zazit koncernovy SDI. Tusi, ze ve fobiji. A něco tak zoufaleho jsem snad nevidel. To i litrova panda v rezimu overload (jelo nas tam 5 chlapu) byla sviznejsi :-))
Jde o to, jestli s tim chcete zavodit, a nebo se presouvat par kilometru
vesmes po meste. Na ten druhy ucel to absolitne postacuje, i kdyz pravda
tech 47kW je bida.
Jde spis o to, ze se na tom motoru nema co pokazit, proste je tam malo
ku*vitek :-(