OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Sobota Leden 28 01:09:37 CET 2012

No, jednou jsem mel tu cest zazit koncernovy SDI. Tusi, ze ve fobiji. A něco tak zoufaleho jsem snad nevidel. To i litrova panda v rezimu overload (jelo nas tam 5 chlapu) byla sviznejsi :-))
Ale jinak uzasna uspornost 1.9TDI je legendarni. Zejména ti vypraveci (vlastnici) v hospodach. A jak to tahne vodspodu a jak je dulezitej kroutak a jak je vykon uplne k ho**u. Dnes se tomu jen usmivam a nereaguji :-)

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Saturday, January 28, 2012 12:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Ty 1,9TDI byly vcelku povedene motory , mam kolem sebe spoustu lidi co s
tim do 5 litru jezdi a nejsou to zadni setrilkove.
  Co se tyce "tunningu", ja jsem pred casem vyndal z Fabie 1,9 SDI ERG
ventil ( ku*vitko ,  bazmek , co do sani motoru prepousti vyfukove plyny )
a spotreba klesla minimalne o pul litru.  Nejspis ma motor vic vzduchu a
lit to tam hori.
Docela me stve , ze uz se  nevyrabi auta s atmosferickymi diesely ( bez
turba) Je to o starost min a do mesta a na popojizdeni po okrese idealni
motor......