Re: zase mcu.cz

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 27 23:58:45 CET 2012

Ale o to ja se nepru, za kdyz jsem za verejnou IP, ze tam muze byt cokoliv.
Ale pokud ja mam ADSL verejnou IP a tonda vedla v baraku ma taky ADSL
a verejnou IP tak ji tezko muze mit v jeden okamzik stejnou, ci nejak sdielnou,
to by nam asi internet nefungoval...

To co se deje za modem a kolik tam mam pocitacu, pripadne kdyz nektery
provider skovava zakazniky za natem v privatnim prostoru tak pak klidne,
ale tady jsme resili adsl od O2...

Zdenek Aster