Re: Relé

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Leden 27 22:31:17 CET 2012

google, 1. odkaz:
http://www.google.sk/search?hl=sk&q=1TE+Z-R+SS&meta=
citujem stranu 8 (co je pokracovanie pre rele Z-R/Z-TN):
Kategorie užití 1TE, 2TE (platí pro jednu proudovou dráhu)
AC-1
Jmenovité pracovní napětí Ue 240 / 415 V AC
Jmenovitý pracovní proud Ie 20 A AC
Jmen. pracovní výkon při AC-1 4000 W (cos? = 0,8), 5000 VA
AC-3
Jmenovité pracovní napětí Ue 240 / 415 V AC
Jmenovitý pracovní proud Ie 8 A AC
Jmen. pracovní výkon při AC-3 900 W (cos? = 0,45), 2000 VA
AC-5a
Jmenovité pracovní napětí Ue 240 / 415 V AC
Jmenovitý pracovní proud Ie 10 A AC
Jmen. pracovní výkon při AC-5a 1125 W (cos? = 0,45), 2500 VA
AC-5b
Jmenovité pracovní napětí Ue 230 / 400 V AC
Jmenovitý pracovní proud Ie 8,8 A AC
Jmen. pracovní výkon při AC-5b 2024 W
AC-7a
Jmenovité pracovní napětí Ue 240 / 415 V AC
Jmenovitý pracovní proud Ie 20 A AC
Jmen. pracovní výkon při AC-7a 4000 W (cos? = 0,8), 5000 VA
a veta "PLATI PRO JEDNU PROUDOVOU DRAHU" je podla mna dost jednoznacna...
...co samozrejme naznamena, ze pri 16Aac neodide po par cykloch, len ze si
vyrobca veri na 20Aac
Robo