Re: Zkracovani URL (bylo: Re: Re: Povzdech (bylo Relé))

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 27 17:35:10 CET 2012

Pokud s tim maji jini postovni klienti problem, tak pak je opravdu
nejlepsi pripadne uvest oboje (jak psal pan wek).
Docela me to u modernich klientu prekvapuje, pouzivam historicky
Outlook Express jeste ve verzi 6 ((c) ma z roku 2004) a i ten to
kliknuti umoznuje.

Jinak snad vsechny soucasne browsery umi ignorovat konce radku,
takze odkaz lze bez problemu nakopirovat v jednom bloku, i rozdeleny
na vice radku.
Prakticky overeno ve Firefoxu, MS IE a Chrome (vic jich nemam).

Nic s Vasim rozhodnutim samozrejme neudelam, mohl jsem jen
zdvorile pozadat.

S pozdravem
Petr Labaj