Re: Zkracovani URL (bylo: Re: Re: Povzdech (bylo Relé))

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pátek Leden 27 17:31:10 CET 2012

> Jinak s transparentností odkazu a jeho trvanlivostí s ohledem na
> zprostředkující subjekt máte samozřejmě pravdu, ale zatím mě nenapadlo,
> jak to zařídit lépe.
> Jirka

Pokud jde trvanlivost odkazu, domnívám se, že právě v tom Vašem bylo
zkrácení na místě. Jelikož jde o dynamicky generovaný odkaz, není
pravděpodobné, že by měl nějakou vyjímečnou trvanlivost. Je to přesně
ten typ odkazu, na který se mrknu a když tak si do záložek odložím
výchozí stránku. Samotný odkaz s vygenerovanými parametry je užitečný
jen jako ilustrace.

JF