Re: Relé

Pátek Leden 27 13:49:21 CET 2012

Videl jsem profesionalni reseni - polovodicove spinani paralelne s kontaktem.
Nejdrive sepne polovodic, pripadne sepne v nule, takze se neopaluje kontakt
a pak sepne i kontakt - nenastane ubytek napeti na p-n prechodech
polovodicoveho spinace.
Myslim, ze tuhle soucastku mela v sortimentu firma Carlo Gavazzi.
Ale nevim na jake zatizeni.