Epson stylus photo PX700W - paper is jammed..

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Leden 27 13:13:44 CET 2012

Vytiahnuty papier je uz v kosi? Je totiz dobre skontrolovat vytiahnuty
papier, ci je cely. Tak viete, ci tam nieco neostalo. (vyskladam si na
stole aj zbytky potrhaneho papiera)
Myslim, ze ste skontrolovali vsetky suvisiace cidla. Pre istotu
prikladam ich kompletny zoznam aj s motormi.

Este moze byt problem v tom, ze tlaciaren caka a vyhodnoti celu akciu
uzivatela po zaseknuti papiera. To znamena, ak je "Paper jam" tlaciaren
ocakava otvorenie prislusneho dekla, vybratie zaseknuteho papiera,
zatvorenie dekla. Ak sa tak nestalo, hlaska ostava. Skuste otvorit a
zatvorit horny a zadny dekel pri zapnutej masine a samozrejme aj paper tray
Ine mi nenapada, kedze tvrdite ze cidla su OK a stale hlasi jam.
Ja si skor myslim, ze tam predsa kusok papiera ostal (spinavy od
atramentu zle viditelny??), alebo je nejake cidlo poskodene/zaseknute.

Carriage mechanism:
CR Motor
CR Encoder
PW Sensor