OT: CR podepsala ACTA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 27 10:38:37 CET 2012

2012/1/27 Kamil Rezac <krezac.conf na gmail.com>:

> [...]
> predstavte si, ze jedete na servisni zasah do ciziny a mate v nb
> zdrojaky. A prekvapko, nejaky mizerne placeny (a dobre podplaceny)
> celnik se muze obsahem disku (i zakryptovaneho - nedas heslo, jdes
> sedet) probirat (a pravdepodobne udelat zalohu pro dalsi analyzu),
> protoze ma podezreni, ze jsou tam mp3 - mimochodem o tehle kapitole se
> do podpisu tvrdilo, ze tam nebude. Nebo ze server dulezity pro vasi
> firmu bude odriznuty kvuli pouhemu podezreni, ze sdili nelegalni
> obsah. O zodpovednosti poskytovatelu, co beha pres jejich site

No minimalne od doby, co viem, ze existuje minimalne jeden klucik od
dverneho zamku navyse, ktory nemam, viem ze najvacsi zlodeji su
majetkoochrancovia a sukromni majetkoochrancovia spolu s ich
predlzenou rukou sidliskovo-domovou zberbou. Tito na rozdiel od
majetkolupicov neprestanu dovtedy, kym naozaj vsetko nevysnoria a
neulupia. Dnes sa na tom zabavam a smejem, ale su to velmi neprijemne
skusenosti. A krive obvinenia su kapitola sama o sebe. Nieco podobne
ako tu ktosi pisal, ze ho obvinili v obchode so sprisahania s
predavacom, je len taky smiesny ulet... Jedine co na tento druh
spolocenskej sikany pomaha, je stale si donekonecna opakovat : S holou
ri... som na svet prisiel a s holou ri... aj odidem.

A.

p.s.: berte prosim tento komentar ako humorne pozastavenie sa nad
status quo.... :)