ADSL router odchozi provoz- problem

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Leden 27 10:28:59 CET 2012

Zdravim
Volala mi klientka , ktera ma ADSL router uz 2 roky od kysliku.
Nejdou odeslat maily - tzn: nechal jsem ji zmerit odchozi provoz: 10
kbit ;-) - zde je tedy problem, prichozi je totiz 3 Mbit +- lokomotiva.
Tento stav uz trva 14 dni.
Volala na telecom, zadne reseni, jen navhr at zmeni adsl router za novy ;-)
Za dalsi den mi volala, ze z domu ji to odeslat jde.
Odchozi provoz tam ma 300kbit +- lokomovita.
Domacnost je ale pripojena na LAN routeru , ktery ma WAn pripojen na LAN
ADSL .
Primo na LAN adsl je pripojeno par PC na kterych je ten provoz odchozi
shapnuty na 10kbit.

A ted reseni, ktere jsem ji nechal provest a nepomaha :
1. Restart vseho.
2 Prohozeni ethernet kabelu na adsl routeru.
3. zmena ip adres za opacne...

Dnes tam ma jet, tak bych potreboval, zda nekdo nevi kde muze byt
zakopany pes, at tam nevypadam jak newbie od autocontu.

Dekuji
LK