OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 27 09:31:40 CET 2012

No ja kolem sebe vidim i jina auta nez ty od F a mohu zodpovedne
prohlasit, ze moje Berlingo je naprosto bezproblemove auto i presto, ze
to je haklive HDi.
Kupoval jsem ho 6 let stare a mam ho sam 5 let. Za tu dobu jsem akorat
delal ve 120kkm rozvody, vyvazovaci remenici, menil puvodni brzdove
kotouce a daval nove desticky - vsechno ale opravy za par tisic.
Tuhle poruchu na steracich nemuzu brat jako, ze se neco poondilo samo od
sebe. Jinak mi krome toho prestal stirat zadni sterac (po tech letech se
prodrela hadicka ostrikovace a nateklo to do motorku) a nespina zamek
dveri u ridice (takze mam odpojenej central) - to ale vse beru jako veci
co maji po 11 letech narok.

Co se tyka motoru tak nemuzu rict krive slovo, ale nejsem prase - v zime
(mrazech) pouzivam bufika, nerostuju studenej motor a nechavam ho
dochladit pred odstavenim a az na zahranicni dovolene tankuju pouze u
podnikove pumpy. A take pokud to jde menim olej 2x rocne.

Co se tyka provedeni treba kabelazi - ano je horsi nez treba byla u
Passata, ale zatim s tim neni zadnej problem.

Radek Vicek