OT: Motorek sterace

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 27 09:22:30 CET 2012


No, v kancelarii mam kolegu, co si kupil novu C5 pred 5 rokmi, t.j.
celu zarucnu dobu som mal info, ked siel do servisu. Neprehanam,
minimalne kazde 3 mesiace siel opravovat nejaku prkotinu. Uvolnene
plasty pod strechou (drncali), uvolnene sedadlo spolujazdca, prasknute
tiahla el. ovladanych zrkadiel (postupne oboch), uvolnene brzdove
svetlo v okne, 2x posunuty defendlock (nedal sa zamknut), spadnute
rucicky - najprv tachometer, o mesiac otackomer (skoncilo to vymenou
pristrojovky).. na viac si teraz nespomeniem, myslim ze obraz o
"kvalite" to staci.

miro

2012/1/27 Snehulak <snehulak na gmail.com>:
> Zdravim ,
>
> ja nikdy neveril na ty predsudky francouzskych aut , ale kdyz mi na meganu
> rv.2002 kvuli prasklemu klinovemu remenu , delali generalku motoru tak sem
> si rikal , ze na tom neco bude. A co se stalo ? Zacal se trepit a piskat ,
> rikam OK sup do servisu , ovsem pri ceste prasknul , namotal se na remenici
> tim ji zastavil , tim zastavil rozvodak a samozrejme u cdi diesla sly pisty
> do ventilu .... Pry u techto aut chybi nejaky klinek, ktery by se mel
> preseknout tak aby se toto nestalo . Aspon je to tak u aut z VW . Nastesti
> jsme presedlali na skodovky a VW , ale v posledni dobe mam pocit , ze tam
> setri uplne stejne akorat na jinych vecech. O kvalitach servisu napr. auto
> heller ani nemluvit. Nekolikrat se nam stalo ze vymenili neco v
> transporterech za 50.000 a zavada kvuli ktere tam to auto bylo se opakovala
> stale :(
>
> snehulak


Další informace o konferenci Hw-list