OT: Motorek sterace

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 26 21:05:41 CET 2012

tak jsem nakonec provedl tuneni v ramci samotneho motorku abych
nezasahoval do kabelaze

http://www.cncnet.info/galery/2012-01-26%20Sterace%20Berlingo/images/img_0329.jpg

jinak dulezita zmena - dobehovy kontakt zde nepreklenuje rele!!! zrejme
jen dava signal RJ ze je prevodovka ve vychozi poloze - protoze je
sepnuty jen velmi kratouckou dobu

takze jsem to slysel dobre, ze rele je sepnute prakticky cely kyv
sterace - ono je sepnute az do doby nez sepne ten koncak

takze spaleni se stalo jen po dobu toho co to drzelo rele

S pozdravem
Radek Vicek