OT: Motorek sterace

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 26 19:31:34 CET 2012

Zlodejky som prvy a posledny krat v zivote pouzil ked som montoval do auta immo.
Po par dnoch vypadkov funkcnosti (neblikali svetla, nefungovalo otvaranie dveri ovladacom atd...)
som zlodejky vyrazil, a kable napajkoval napriamo.

Tak aby to nedopadlo podobne.
(zlodejky som kupoval u slona...)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Thursday, January 26, 2012 7:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Motorek sterace

Tak konec dohadu...

motor je uvnitr jak novej...prevodovka take

jen mezi GND na konektoru a GND uhlikem je odpor cca 20-30ohmu

kdyz pripojim GND na kostru motoru tak to jede jak vino

bohuzel mi nejde rozhodit ten plastovej kryt s tim konektorem...takze asi to udelam tak, ze se zlodejkou nacvaknu na GND na kabelu prisroubuju to pod sroubek ockem na vicko motoru

S pozdravem
Radek Vicek