TME nejaka nova ficura?

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Čtvrtek Leden 26 18:36:56 CET 2012

Me to presne tohle udela pokud tu objednavku neuzavru tusim do 2 do rana.
Samo to rozdelanou objednavku soupne do parkoviste jako "cancelled order".
Zase lepsi nez driv kdyz ji to smazlo uplne.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 26. ledna 2012 15:00
Předmět: TME nejaka nova ficura?

Zdravim,

potreboval jsem ted neco objednat z TME a protoze jsem nevedel jak budu
doma (a nepotreboval jsem doklad) tak jsem poveril kolegu, ktery tam ma
take ucet a take neco chtel, ze to objednal.

Natukal jsem mu to do Parkoviste, on si pridal svoje veci a objednal.
Dneska mi volala, ze pri odjezdu z domu si vsiml, ze objednavka je ve
stavu cancelled.

Prihlasil jsem se na jeho ucet a opravdu. Nikde v historii neni nic o
tehle objednavce videt a jen do parkoviste pribyl novy seznam s nazvem:
Cancelled order(398877) kde jsou vsechny objednavane polozky!!!

Nemuzu to ted za nej overovat (bude az zitra), ale prijde mi to nejake
podivne. Nestalo se uz nekomu neco podobneho?

--
Radek Vicek