OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 26 12:32:27 CET 2012

Tak je jasne, ze si clovek co mu zrejme "hori" motorek sterace nevybavi
hromadu veci, ale vim urcite, ze kdyz jsem sterace odlepil a zapnul
klicek tak take neudelaly kyv. Takze to opravdu vypada, ze ten dobehovej
kontakt je az uplne na konci kyvu (mozna prave kvuli temhle pripadum).
Kejvnuly az kdyz jsem zmacknul packu sterace, ale to uz sly pomalu.

Jinak ted mi rikal kolega, ze to same se mu stalo na Opelu na zadnim
steraci. Tam to nebylo tak jednorazove, ale pritelkyne nekolikrat
setrela sklo se steracem na kterem byla bambule snehu. Pak se to chovalo
stejne jak ty me - nemely silu - pomohla az vymena motoru.

Radek Vicek