OT: Motorek sterace

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 12:24:03 CET 2012

Ano, uvadzal som to ako moznost. Na tom opli, co tu spominam, sa mi to
nestalo. Teda stierace zamrzli, to hej, ale motor sa nepootocil az do
polohy zopnutia dobehoveho kontaktu. Spoznal som to tak, ze som si
chcel pretriet okno este na parkovisku, zapol som stierace, hups
nejdu, vypol som packu a pri nastartovanom motore som vystupil a
odlepil stierace od skla. Keby uz boli v polohe zopnutia dobehoveho
kontaktu, urobili by 1 kyv, co neurobili. Zrejme zalezi na konstrukcii
dobehoveho kontaktu, presnejsie o aky uhol sa musi pootocit motor, aby
uz kontakt zopol. Je mozne, ze tu je mrtvy uhol vacsi. Pripadne aj
mensie mechanicke vole. Berlingo je predsa len auto na F :-)))

miro