OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 26 12:13:11 CET 2012

Tak je to zrejme mozne - sice jsem zastavil pomerne rychle a vypnul
klicek, ale asi ne dostatecne vcas.

Odpoledne to jedu vymontovat protoze aby to nebylo jednoduche tak se
osazovaly dva motory - s bilym a cernym konektorem - videt tam bez
demontaze neni - takze rozebrat, kouknout, slozit a nejak jezdit nez
bude novej.

Tady na vrakaci maji jen ten s tim bilym konektorem takze se da cekat ze
tam bude ten s cernym.

Radek Vicek