zase mcu.cz

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 26 12:07:31 CET 2012

Co kdybyste se zkusil alespoň na chvíli úplně odmrkwit, nabootoval na
ten notebook třeba live Linux Mint nebo Ubuntu a pracoval tam?

Alespoň tak jedním vrzem rozdělíte interval na dvě části a zjistíte,
jestli je chyba na Vašem přijímači nebo jinde.

P.S.: ty výše uvedené názvy nejsou sprostá slova...

---
Jirka