Hadanka o audio kabloch

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 11:39:17 CET 2012

Řekl bych, že v tomhle případě to bude trochu jinak. Čína má významně
jinou surovinovou politiku než např. Evropa, což se projevuje(a bude)
právě na výrobcích z Číny exportovaných(nejspíš na skoro všech). Nedávno
Číňani dokonce veřejně prohlásili, že budou tuto politiku In/Out surovin
ještě více utahovat.
S pozdravem,
Miloš Dašek