OT: Motorek sterace

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 26 10:03:04 CET 2012

 26.1.2012, 10:02:24

- stav počítače ujeté vzdálenosti silničního vozidla nesmí být pozměňován
a do počítače ujeté vzdálenosti nesmí být zasahováno s výjimkou jeho opravy
nebo výměny prováděné oprávněným pracovníkem opravny silničních vozidel.
Výměna nebo oprava počítače ujetých kilometrů v domácích podmínkách se tak stává nezákonnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz