OT: Motorek sterace

Čtvrtek Leden 26 09:21:52 CET 2012

Myslim, ze v modernejsim aute (od 90. let) je na statoru motany leda
alternator, dokonce - a to me prekvapilo, i starter ma permanentni
magnety a planetovou prevodovku se silonovymi satelity...
Jinak s tou opravitelnosti to neni tak hrozne, vcera jsem ze zvedavosti
rozebral a slozil common rail vstrik, dokonce pak po namontovani do auta
fungoval ;-) Staci dehnat kabel a soft na diagnostiku a da se vsechno.
Servis je stejne to posledni misto, kde dokazou neco opravit (az na
vyjimky)...