Hadanka o audio kabloch

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 09:01:34 CET 2012

Ze nebol vyrobeny z bezkyslikatej medi, opleteny hodvabom za svitu
mesiaca v splne dvanastimi pannami narodenymi trinast noci po zimnej
rovnodennosti a nema pozlatene kontakty zo zlata vyrobeneho v carskom
Rusku v 18-tom storoci?
Alebo nasi ryzovi kolegovia pouzili namiesto medi zelezo, resp. iny
podobny kov? Uz som pocul o zeleznych UTP kabloch, tak preco nie?

J.S.