OT: Motorek sterace

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 09:02:52 CET 2012

Zřejmě Vás výměna nemine, ale bývají různé pojistky a "pojistky". Jedna
z nich může být protáčení hřídele v rotoru nebo, v záběru se rotor
dostane mimo osu nebo, v záběru začne dřít některé ložisko následkem
osového posunutí hřídele(nedávno se mi to znenadání stalo u Aku vrtačky,
kterou jsem musel potom vyhodit, vrtala pomalu a žrala jak tank).
Rozebrat ale asi ten motor jen tak nepůjde, tak jsou tyto úvahy
předčasné nebo zbytečné.
S pozdravem,
Miloš Dašek