OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 26 08:54:04 CET 2012

Priznam se ze to take moc nechapu - ale bez zateze vsechno funguje jak
ma. Tedy cykluje to, dojizdi na polohu, funguji obe rychlosti stirani -
jen to nema silu. To na zavadu nejake regulace nevypada.

Bezne se modelarske motory odmagnetuji, ale vetsinou v okamziku kdy se
po dojezdu motor odstavi a z rotoru/statoru vyleze teplo, ktere ty
magnety dodatecne nahreje.

Odmagnetovani behem 1-2s mi hlava nebere.

Radek Vicek