OT: Motorek sterace

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 25 20:15:44 CET 2012

Zdravim,
  zda se mi nepravdepodobne, ze by pruchod proudu mechanicky blokovanym
motorkem po dobu jednoho kyvu (rekneme 2 sekundy) tomu motorku mohl
jakkoliv ublizit. V podstate mohou nastat skody jedine oteplenim vinuti
a to je opravdu kratka doba, aby se mohlo cokoliv poskodit.
  Spise bych zkontroloval:
  - zda neztuhl / nevyschl mazaci tuk v prevodovce steracu ci v loziskach,
ted v zimnim chladu by to mohl byt podstatny zdroj mechanickeho odporu
  - zda pripadne nedoslo nadproudem k poskozeni cyklovace (nevim, jak ho
ma Berlingo delany, zda je polovodicovy ci releovy, nejlepe bych asi
zmeril napeti na motoru
  - zda neni nekde zvyseny odpor v nejakem spoji (pokud byl zvyseny i
pred tou zatezi, mohl se vyhrat a vyrazne zhorsit).
  Zdravi Pavel