OT: Naradi (bylo Horkovzdusna pistole)

DeeJay deejay na email.cz
Středa Leden 25 08:30:24 CET 2012

v brne urcite http://www.naradi-vesely.cz/

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Tuesday, January 24, 2012 10:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Naradi (bylo Horkovzdusna pistole)

 24.1.2012, 22:46:19

Tenhle sortiment vedou firmy zabyvajici se opravama el. motoru.
V Brne je to treba trafomot, ale asi nejdete nekoho blize ve svem okoli.
Jinak treba jiz zmineny extol ma na webu nekolik uhliku jako nahradni dily,
bohuzel bez popisu, takze zanena na jineho vyrobce muze byt trochu problem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz