Snimac sily

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Leden 25 02:09:34 CET 2012

Zdravim
Soucastka hezka, ale v mem pripade je mozna  jen redukce sily opacne,
tedy mit cip na vyssi zatizeni nez pozadovane.
Ale nasel jsem toto, tak mozna nekomu dalsimu pomuze.
http://www.aliexpress.com/product-fm/478121201-Load-cell-Tension-Compression-Low-cost-High-precision-wholesalers.html
http://www.sparkfun.com/products/8685

LK