display s win CE

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 25 01:11:59 CET 2012

co su to nastavenia windows na CE6? nemozem vediet, co porobil s image
CE6 cinan, ale co som mal v ruke, moze si uzivatel robit s CE6 co chce,
kym PERMANENTNE neulozi registry, je mu vsetko po restarte p*d platne.
pokial viem, to ulozenie len tak jednoducho nejde spravit. my na to
pouzivame "KUK tools", ale je to asi platene (CE riesim len v praci).

miro