OT: Naradi (bylo Horkovzdusna pistole)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Leden 24 21:32:53 CET 2012

Já to řeším tak, že koupím uhlík do Narexky (běžně ho tady v železářství
prodávají) a na smirkovém papíru dobrousím dle potřeby.
Jde to velmi dobře, jen to dělá trochu dost bordel :-).

Takhle mi funguje několik "strojů", např vysavač (Rowenta - mimochodem, taky
pěkný aušus na jednorázové použití)

Petr

--

Petr "Zapik" Zapadlo