Lidl bruska

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Leden 24 18:02:12 CET 2012

dobry den.
v praci mame dremel(asi DREMEL 300), doma nejakou extol/asist/neco_cinu.
ja bych sel do dremla .. :-).
1. ta cina ma regulaci od hodne vysokejch otacek .
2. pokud porovnam W jsou stejny, ale kdyz zacnu neco pizlat flexo kotouckem do
plechu, tak cina za moment straci dech a hreje se ...
jinak sklicidlo jsem na cinu koupil snad nejakej proxxon za cca 140kc v bau...neco a pasoval.
s tim dremelem se dela proste pohodlneji a tiseji .
obe veci jsou primo na 230V .
v davnejch dobach i ta cina stala cca 800kc proti dremlu za xxxx, ted uz je oboji levnejsi a
rozdil neni tak hroznej.
naopak, ted bych jeste radeji povysil ty waty nekam k 200-300W.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, January 24, 2012 4:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: Lidl bruska

Ja bych tam stejne chtel asi spíš vrtačkové sklíčidlo, takže házivost těch upínacích kleštin mě zase až tolik nevadí, to sklíčidlo je praktičtější (i když oproti dobrým klešitám může být méně přesné). Jestli se nepletu, tak ty závity pro upnutí sklíčidla jsou v současné době snad jen dva, jeden typ má Dremel a jiný snad Proxxon, oboje se dá sehnat za rozumné peníze.

Docela jste mě potěšili tím, že nikdo Extol nějak nepohaněl :)

Pavel Kutina