Lidl bruska

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 24 16:03:41 CET 2012

Ten Extool mam doma a je uplne v pohode. Jen jsem se zatim nejak
nedostal k tomu sehnat do nej jeste jine klestiny. Ta co tam je (nejaka
strasidelna mosazna) haze jak prase.

Jinak to je bezproblemove - samotna bruska bezi jak vino bez vibraci.
Tech 8.000rpm je pri prumerech jake se pouzivaji uplne v pohode.

A u vsech tehlech bazmeku me ... ze se to neda poradne upnout.

S pozdravem
Radek Vicek