Re: Dlouhe rozsveceni zarivek

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 24 15:40:55 CET 2012

Pokud to je vice kanalove, napriklad RGB nebo RGB+bila, je MCU nejlepsi volbou i z hlediska nakladu,
v neposledni rade to ma nesrovnatrelne moznosit na rizeni a ovladani.
Dnes jsem pro zajimavost narazil na pouziti ARM Cortex M3 v podobne aplikaci, i kdyz to neni uplne to same.
ST ma i nejakou devel. desku.
http://www.st.com/internet/com/TECHNICAL_RESOURCES/TECHNICAL_LITERATURE/USER_MANUAL/CD00258933.pdf

PB